Історія

Харитонов: ” Історична гaньбa: як Кравчук і Кучма продали безпеку Японії, Тайваню та всього світу”

Історична гaньбa: як Кравчук і Кучма продали безпеку Японії, Тайваню та всього світу всього за 20 мільйонів доларів від Пекіна

Сучасна українська історія – багатостраждала і контроверсійна. Особливо, коли йдеться про вранішні 90-ті та деребан держмайна, залишеного після завершення радянської окупації. Сьогодні я хочу поділитися результатами власного аналізу, що стосується однієї з найтемніших сторінок української історії – продаж миколаївського авіаносця «Варяг» комуністичному урядові Китаю.

Влаштовуйтеся зручніше.

▪️ Авіаносці – гордість національної безпеки

Кожна морська держава, яка захищає інтереси своїх громадян та союзників, зацікавлена у авіаносцях як рушійній силі власної присутності у регіоні. Хоч розробка, виготовлення та забезпечення авіаносців – задоволення наддороге, його наявність у флоті – сильний чинник стримування агресорів. На сьогоднішній день авіаносці знаходяться: 20 у США, 4 у Японії, 2 у Сполученого Королівства, 2 у Австралії, 2 у Південної Кореї, 2 в Італії, 4 у Франції, 2 у Єгипті, 1 у Бразилії, 1 у Іспанії, 1 у Таїланду, 1 у Індії, 1 у РФ, та 2 – у комуністичного Китаю.

За іронією долі, три вже китайські авіаносці були збудовані в Україні, в моєму рідному Миколаєві. І тепер, через корумпованість наших політиків, перлина миколаївського корабельного будівництва обслуговує китайський катів, загрожуючи Японії, Тайваню та Філіппінам.

▪️ Українські авіаносці: «Варяг», «Київ» та інші

Сьогоденний Миколаїв – депресивне місто. Однак, колись він був «портом» світового рівня, де СРСР виготовила усі (!) свої авіаносці, зокрема – на Чорноморському КЗ. Після розвалу совка, Україна набула право лиш на один з них, – «Варяг» (будувався як «Рига», але у 1990 році був перейменований на «Варяга»). Інші – залишилися Росії («Мінськ», «Київ», «Новоросійськ» «Адмірал Горшков» – продані Китаю, Індії та Підведеній Кореї), і лиш один з них залишився на озброєнні Кремля – «Адмірал Кузнецов», який наразі загрожує безпеці Чорного моря та підігрує режиму Ассада у Сирії.

▪️ Кравчук та Кучма продають «Варяга»

Оскільки в України не було коштів для забезпечення подальшого оснащення «Варяга», авіаносець консервується вже у 1992 році. Відразу після цього до Києва прилітає делегація вищого рівня – китайська, комуністична. Кравчук приймає послів, а разом з ними – традиційні китайські «дари». Китайці поводять себе агресивно, задобрюючи Кравчука всіма можливим засобами, адже мають стратегічну мету – купити український авіаносець «Варяг» для того, аби витягнути з конструкції план-схеми. Оскільки на той час авіаносці були лиш у розвинутих демократичних країн, а Ельцин, найбільш вірогідно, послав комуністів (російські авіаносці продавалися за його часів до Південної Кореї; підлизувати КНР почав уже Путін, продавши у 2000 році авіаносець «Київ» Пекіну – звучить надіронічно в контексті сьогодення), Україна та Кравчук залишалися головною надією Компартії Китаю на початок власної експансії в морі.

Однак, Кравчук усе ж таки ламався, прагнучи продати «Варяга» Індії та Росії, аби не розлютити США. Варто не забувати, що за 3 роки до візиту комуністів до Києва сталися криваві події на площі Тяньаньмень. Дипломатичний тиск змушує відкласти продаж останнього українського авіаносця до «кращих часів».

Проходять роки – Кравчука змінює Кучма. І Кучма не був би Кучмою, якби не вирішив пограти у політичний пінг-понг. У 1995 році він та тодішній прем’єр Марчук приймають делегацію з Пекіну, і, найбільш вірогідно, обговорюють питання продажу «Варяга». Однак, уже в 1996 році трапляється безпрецедентний візит – до Києва прилітає прем’єр-міністр Тайваню, офіційно – за запрошенням ректора КНУ. Від повертається до Тайбею з повідомленням про дружбу України та Тайваню, а у новинах того часу передають, що Україна – друга держава СНГ за рівнем товарообігу з Формозою. Цей візит розлючує Пекін, відносини погіршуються, але, на жаль, ненадовго.

Настає 1998 рік. Березень. При владі, окрім Кучми, – Пустовойтенко (прем’єр), Радченко (голова СБУ) та Кузьмук (Міністр оборони, – той самий винний у Броварській катастрофі). Усі причетні до різних корупційних скадандалів. Також є голова Фонду Держмайна – Лановий. Оголошується переможець тендеру на приватизацію «Варяга» – Agencia Turistica e Diversoes Chong Lot Limitada (Макао, Португалія). Чи стане вам смішно від факту, що у 1999 році Макао був переданий КНР?

▪️ Китайські друзі Оушена

Від імені «Agencia Turistica e Diversoes Chong Lot Limitada» (типу португальське Макао, взагалі не Пекін) виступає китайський військовий – Сюй Чженьпін. Йому начебто вдається перемогти Японію, Австралію та інші держави у тендері, схваленому вищим силовим керівництвом України. Сюй називає себе бізнесменом, не військовим. І успішно купує «варяга» за 20 мільйонів – нібито для будівництва лакшері-готелю на його базі. Насправді, по документах усе проходить як металобрухт – це достовірно відомо з власних джерел. Зараз Сюй став «бізнесменом» у Гонконзі, відомим корупційною діяльністю та статусом гонконгського Пшонки (фото додається). У 2015 році гонконгська преса викрила, що схема з купівлі «Варяга» була спецмісією Міноборони КНР.

США лютували, сподіваючись, що Україна не продала секрети виробництва двигунів, проте ми розуміємо, що без секретів «просто металобрухт» Китаю був би не потрібним. Офіційна позиція України – ми продали корабель під казино португальським макаожцям, тут нема нічого такого. Через рік – Макао став частиною КНР, «Варяг» націоналізований Компартією Китаю. Кучма каже: «Ну Макао – не Китай».

Декілька років йде на те, аби Туреччина дозволила відбуксувати «Варяга» до КНР, і у 2002 році український корабель прибуває у Далень. Китайці не роблять нічого хорошого з «бідним українцем», і після «промивки» наш корабель перетворюється на китайського комуніста «Ляонінем». Це єдиний випадок, коли КНР взяла на озброєння колишній радянській авіаносець – і це не дивно, бо Україна – єдина держава, яка дозволила собі продати небезпечний об’єкт державі-вбивці. Чим і зламала подальшу світову історію, особливо – у Південно-Китайському морі.

▪️Китайський приціл

Кожного разу, коли ви будете чути про китайську загрозу у Південно-Китайському морі, можете згадувати українських урядовців, які нажилися на продажі «Варяга» китайцям. Адже саме «Лаонінь» зародив основу загрози для безпеки Японії, Південної Кореї, Тайваню, Філіппін, Малайзії, Сінгапуру, Австралії, Нової Зеландії та іншим державам регіону. Коли з «Варяга» витягнули всю інформацію, у 2019 році, диктатор Сі оголосив про введення в експлуатацію власного, китайського авіаносця «Шаньдун» – це франкенштейн на основі колишнього «Варяга», а також «Мінська» та «Києва». Багато було взято також з дані Путіна, який передав китайцям план-схеми «Кузнецова».

▪️Таємниця

У мережі нема жодного офіційного документу про продаж «Варяга». Як і великої кількості україномовної аналітики. Набагато більше інформації – з гонконгських, американських, австралійських та інших іноземних видань, які жахалися від рішення уряду України. При цьому, таємницею залишається, чому донині на документах накладена секретність, якщо «Варяг» продавався під казино і приватній компанії з португальського Макао.

Інші висновки – робіть самі.

За матеріалами зі сторінки Артура Харитонова

Шановні пані та панове, пам’ятайте! Будь-яка інформація, яку Ви, публікуєте з публічним статусом у соціальних мережах є доступною для використання третьою стороною. Особливо коли ви просите допомоги у розголосі, а після цього змінюєте свій пост. Поводьте себе відповідально ! У деяких випадках, залишаємо за собою право у відмові публікації посту.

Усвідомлюйте відповідальність, за поширення інформації, простими словами, не пишіть про те, чого немає. Peдaкцiя може не пoдiляти дyмку aвтopа і нe нece вiдпoвiдaльнicть зa дocтoвipнicть iнфopмaцiї. Щоб опублікувати пост, чи надіслати зayвaжeння, cкapгу чи пpoпoзицiю, пишіть нам через кoнтaктнy cтopiнкy – Кpaщi блoги – yкpaїнa.

Показати більше

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button